Salgs- og markedsdirektør i Eika Kapitalforvaltning, Karl Otto Gulseth, sier «Vi er takknemlige og ydmyke over resultatet og kåringen fra kundene våre! Det er viktig for oss å si at vi ikke hadde klart dette uten de dyktige rådgiverne i bankene. Vi opplever at mange kunder ønsker å snakke med en rådgiver i banken sin for god veiledning når det gjelder fonds- og pensjonssparing. Rådgiveren kjenner kundene best og vårt viktigste bidrag til dem er blant annet å spille rådgiveren best mulig med gode digitale løsninger og levere gode sluttkundeverktøy som spareappen Smartspar». 

Vi er takknemlige og ydmyke over resultatet og kåringen fra kundene våre! 
Konkurransen om kunden er stor og tillit er noe som må skapes over tid, så det er ingen grunn til å slakke tempo. Vi fortsetter det gode arbeidet for kundene våre og streber til enhver tid å gjøre kundene våre enda mer fornøyd.

 


 

Dette er Norsk Kundebarometer
Norsk Kundebarometer er et forskningsprogram som gjennomføres av Handelshøyskolen BI. Forskningsprosjektet Norsk Kundebarometer ved Handelshøyskolen BI har i over tjue år målt kundetilfredshet og lojalitet blant norske forbrukere for å synliggjøre hvilke bedrifter som har landets mest (og minst) fornøyde kunder. Målingen gjøres blant 150 virksomheter for 30 ulike bransjer.