Er du ikke kunde i NORDirekte, må du opprette nytt kundeforhold via vår Bli kunde-løsning.
Slik oppretter du NORDirekte31:
Eksisterende kunder i NORDirekte:
Send mail til post@nordirekte.no og be om å få åpnet en NORDirekte31 konto. Husk å oppgi navn og fødselsdato. Pengene overfører du selv.
NB! Ved alle uttak eller avslutning av konto gjelder 31 dagers oppsigelse.
Uttak må meldes til post@nordirekte.no med beskjed om når og hvilket beløp
du ønsker å fristille.
NYE kunder til NORDirekte:
Er du ikke kunde i NORDirekte, må du opprette nytt kundeforhold via vår Bli kunde-løsning. Pengene overfører du selv.
NB! Ved alle uttak eller avslutning av konto gjelder 31 dagers oppsigelse.
Uttak må meldes til post@nordirekte.no med beskjed om når og hvilket beløp du ønsker å fristille.
Rentesats -1,70%