Så enkelt kan du gjøre det

Det skal være enkelt å være kunde hos oss. Derfor utvikler vi stadig nettbankeen og mobilbanken samt putter ny funksjonalitet inn. Du kan blant annet selv administrere mye rundt kortene dine, så slipper du å bruke tid på å ringe oss og be om hjelp. Psst - du kan også gjøre dette i nettbanken og mobilbanken, hvis du foretrekker det.

Se PIN-koden

Glemt PIN-koden?

Det kan skje den beste. Du kan enkelt hente PIN koden din både i mobilbanken og i nettbanken. Dette er også nyttig for deg som nettopp har mottatt nytt kort i posten - hent PIN koden selv, så slipper du å vente på å få koden i posten.

Bestem hvor kortet kan brukes

Redd for å bli svindlet?

Gjør det enda vanskeligere for svindlerne med nye sperremuligheter på kortet ditt. I mobilbanken kan du velge å sperre kortet for bruk i ulike geografiske regioner, og du kan sperre det for netthandel om du ønsker det. Blir kortet forsøkt brukt vil du umiddelbart få melding om det.

Sperr kort

Mistet kortet?

Ikke noe problem! Nå kan du selv sperre kortet ditt midlertidig mens du leter - det dukker jo som regel opp. Finner du det ikke kan du bestille et nytt kort og sperre det gamle for godt. Gjør det i mobilbanken.